دسته‌بندی نشده

بهترین مدل های هندزفری بی سیم زیر 1 میلیون تومان برای مکالمه

راهنمای خرید هندزفری بیسیم ارزان

از آنجایی که هندزفری ها کوچک هستند و می تواند به خوبی در داخل گوش قرار گیرد ، تقریباً برای هر موقعیتی مناسب است. می توانید از آنها در هنگام ورزش ، در رفت و آمد روزانه خود به محل کار یا حتی در خانه استفاده کنید. به علاوه ، بهترین هندزفری با میکروفون امکان ارتباط و تماس راحت تر و بدون دست را برای شما فراهم می کند. با این حال ، همه میکروفون های هدفون (هندزفری) از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و برخی از آنها می توانند کاملاً بی کیفیت باشند.صدا شما را به خوبی انتقال ندهند و یا نویز بسیار زیادی داشته باشند. با استفاده از این راهنما خرید ، ما برخی از بهترین مدل های هندزفری بی سیم که زیر 1 میلیون تومان قیمت دارند را گلچین کرده ایم که نه تنها برای موسیقی عالی هستند بلکه کیفیت تماس عالی را نیز ارائه می دهند. همچنین یاد خواهید گرفت: میکروفن چگونه کار می کند؟ انواع مختلف میکروفن چیست؟ و چگونه میکروفون های متعدد دست به دست هم می دهند تا نویز را کاهش دهند؟ با ایزی بست همراه باشید.

هندزفری بی سیم هایلو MoriPods

هایلو MoriPods
هایلو MoriPods

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص میکروفون , دارای محفظه شارژ
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5.2
MoriPod های هایلو در رنگ های مشکی ، آبی و سفید موجود است. کیس شارژ جمع و جور در دو طرف گرد شده و برچسب هایلو کوچک را نشان می دهد. هنگامی که آن را به مدت دو ساعت به طور کامل از طریق درگاه USB-C شارژ می کنید ، کیس می تواند قبل از نیاز به شارژ مجدد ، چهار بار ایرپادز را کامل شارژ کند.
این هندزفری بی سیم در تماس های تلفنی  به ویژه در مناطق آرامتر (فضا های داخلی) ، خوب به نظر می رسد. در سناریوهای شلوغ و فضای باز ، تقریباً همه صداهای اطراف به خوبی کاهش می یابد. بلوتوث نسخه 5.2 نیز تا فاصله 10 متری ساپورت شده و اتصال پایداری ارائه می دهد.
نقاط قوت 
  • ارزش خرید بالا
  • شارژ دهی مناسب
  • بلوتوث با اتصال پایدار

نقاط ضعف 

  • کیس شارژ می توانست کوچک تر باشد

هندزفری بلوتوثی شیائومی Earphone 2 Basic

شیائومی Earphone 2 Basic
شیائومی Earphone 2 Basic

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص میکروفون Noise Cancelling , محفظه شارژ
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5
قاب شارژ Mi TWS2 Basic کمی بزرگتر از حد معمول است و دارای شکل و مکانیزم باز شدن غیر معمول است. هرچند این نسبتاً سبک است و هنوز به راحتی در اکثر جیب ها جا می شود. اما اگر قصد دارید از جیب سکه شلوار جین خود استفاده کنید ، باید بدانید که مناسب آنها نخواهد بود.
با باز کردن درب هدفون Mi TWS2 Basic به خود هندزفری ها می رسیم. شکل آنها یادآور AirPods اپل است ، اگرچه “بدنه” آن ها کمی بزرگ تر است.

قسمت بلند نیز ضخیم تر و کمی سنگین تر است. اگر برخی از محصولات رقیب را پوشیده اید ، ممکن است چند ساعت طول بکشد تا به ظاهر بزرگتر و احساس متفاوت عادت کنید. فراموش نکنیم که ما در مورد یک جفت هدفون بی سیم ارزان صحبت می کنیم ، بنابراین برخی چیزها شبیه پرچمداران نخواهد بود .

خبر خوب این است که Mi TWS2 Basic در اکثر گوش ها کاملاً جا می گیرد و عادت کردن به آنها بسیار آسان است. آنها همچنین از تشخیص لمس پشتیبانی می کنند – به این معنی که برداشتن یکی یا هر دو به طور خودکار هر آنچه را که پخش می کردید متوقف می کند – موسیقی یا ویدئو.
اگر تلفن Xiaomi با نسخه سیستم عامل مناسب دارید ، Mi TWS2 Basic به آسانی مانند AirPods اپل قابل اتصال است. این بدان معناست که وقتی قاب شارژ را در نزدیکی گوشی Xiaomi خود باز می کنید ، یک پیغام روی تلفن شما ظاهر می شود که از شما اجازه اتصال می خواهد. و این تمام است . هیچ مشکلی از طریق منوی تنظیمات و جفت شدن دستی بلوتوث وجود نخواهد داشت. اگر تلفن دیگری دارید ، نگران نباشید. اتصال آنها به تلفن Android یا iOS فقط نیاز به بازکردن قاب دارد ، سپس به تنظیمات بلوتوث خود رفته و ایرپاد را پیدا کنید.
اگر با تلفن Xiaomi از آنها استفاده نکنید ، تنها چیزی است که از دست خواهید داد ، انیمیشن روی صفحه با اطلاعات باتری در هر بار باز کردن کیس است. می دانید ، همان موردی که اپل برای ایرپاد های خود دارد. هر دو اندروید و iOS باتری باقی مانده Mi TWS2 Basic شما را نشان می دهند ، اما فقط یک گوشی شیائومی می تواند باتری باقی مانده در قاب شارژ شما را نیز تشخیص دهد.
کیس شارژ Mi TWS2 Basic دارای باتری 410 میلی آمپر ساعتی است که برای حدود 4 بار شارژ مجدد هدفون  کافی است. قاب از طریق درگاه USB-C شارژ می شود. تقریباً 90 دقیقه طول می کشد تا کیس را شارژ کنید .
Mi TWS2 Basic 40  یک هندزفری دوست داشتنی با کیفیت صوتی مناسب است که کیفیت تماس نسبتا خوب و حذف نویز را ارائه می دهند.
نقاط قوت 
  • شارژ دهی مناسب
  • مچ شدن راحت با تمام گوشی ها
  • اپلیکیشن کاربردی
  • کیفیت مناسب برای مکالمه
نقاط ضعف 

  • بزرگ بودن کیس و گوشی ها

همچنین ببینید : جمع کردن تمام تجهیزات استریم و گیم با 50 میلیون تومان


هدفون بلوتوثی پرودو  PDX412

پرودو  PDX412
پرودو  PDX412

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه ، گیمینگ حرفه ای
ویژگی‌های خاص  مدیریت صدا , Noise Cancelling Mic ,Headphone
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5
این هندزفری بی سیم علاوه بر تماس های تلفنی، برای مقاصد گیمینگ و بازی نیمه حرفه ای نیز مناسب است. هندزفری گیمینگ بیسیم پرودو Porodo PDX412 یکی از خوش ساخت ترین و جذاب ترین هندزفری های گیمینگ بلوتوثی (بیسیم) حال حاضر به شمار میرود که با داشتن قیمت بسیار ایده آل، پاسخگوی نیاز تمام موبایل گیمر ها و کاربرانی است که به دنبال یک هندزفری بسیسم باکیفیت هستند.
این هندزفری بلوتوثی گیمینگ در سبک طراحی هندزفری های بیسیم مطرحی مثل AirPods Pro، طراحی و به بازار عرضه شده است. یک پایه شارژ با قابلیت نگهداری شارژ فوق العاده و یک جفت گوشی با ابعادی بسیار کوچک و طراحی مدرن، که مکمل یکدیگر اند.
نقاط قوت 
  • طراحی جذاب و گیمینگ
  • تاخیر بسیار کم مناسب گیمینگ
  • شارژ دهی خوب

نقاط ضعف 

  • با توجه به قیمت ندارد

هندزفری بلوتوثی هایلو W1

هایلو W1
هایلو W1

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , گیمینگ , کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص میکروفون , aptX , دارای محفظه شارژ
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5.2

 

نقاط قوت 

  • نویز کنسلینگ فعال
  • ارگونومی مناسب
  • ارزش خرید بالا

نقاط ضعف 

  • کیس کیفیت بالایی ندارد

هندزفری بلوتوثی لنوو Live Pods LP1

لنوو Live Pods LP1
لنوو Live Pods LP1

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص میکروفون امکان مکالمه با صدای واضح
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5

هندزفری بی سیم جی بی ال EF T60

جی بی ال EF T60
جی بی ال EF T60

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه 
ویژگی‌های خاص کیفیت صدا و باتری مناسب 
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5

هدفون بی‌ سیم هایلو GT1 XR

هایلو GT1 XR
هایلو GT1 XR

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص مقاومت در برابر رطوبت و عرق ، , Noise Cancelling Microphone , aptX
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5

هندزفری بی سیم آنر Choice

آنر Choice
آنر Choice

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
ویژگی‌های خاص میکروفون , Noise Cancelling Microphone
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5

هندزفری بلوتوثی لنوو HQ08

لنوو  HQ08
لنوو  HQ08

مشاهده در دیجی کالا

مناسب برای مکالمه , ورزش ,گیمینگ حرفه ای 
ویژگی‌های خاص میکروفون , کلید مدیریت میزان صدا , Noise Cancelling Microphone , Noise Cancelling Headphone , دارای محفظه شارژ
محدوده عملکرد
10 متر
نوع گوشی
دو گوشی
نسخه بلوتوث
5

نکاتی که هنگام خرید هدفون و هندزفری برای مکالمه باید در نظر بگیرید

گزینه های اتصال

هنگام خرید بهترین هدفون (با میکروفون) برای تماس های تلفنی ، 3 گزینه اتصال وجود دارد:

سیمی
بی سیم/بلوتوث
استریو واقعی بی سیم (TWS)

فناوری Active Noise Canceling

اکثر هندزفری های بی سیم لیست ما برای تماس های تلفنی دارای فناوری حذف نویز فعال هستند. چند سال پیش ، این فناوری فقط به هدفون های حرفه ای محدود می شد. با این حال ، با معرفی Apple Airpods Pro ، تولیدکنندگان عمده صوتی مانند Bose ، Sony ، Sennheiser ، Jabra و سایر دستگاهها آن را در هدفون های خود معرفی کرده اند.

فناوری حذف نویز فعال با حذف نویز محیطی که هنگام استفاده از هدفون می تواند وارد گوش شما شود کار می کند. این سر و صدای محیطی ، همراه با صدای صوتی که از هندزفری بی سیم شما می آید ، می تواند باعث گنگی شود. از سوی دیگر ، فناوری حذف نویز فعال ، نویز محیط را لغو می کند و به شما امکان می دهد تا از تلفن خود برای تماس های تلفنی یا موسیقی به مدت طولانی استفاده کنید.

علاوه بر این ، بسیاری از آنها دارای سطوح متعددی از لغو سر و صدا هستند. با استفاده از این سطوح صدا ، می توانید میزان نویز محیطی را که می خواهید عبور دهید. به این ویژگی حالت Hearing Pass-Through گفته می شود.

به عنوان مثال ، اگر در فرودگاه نشسته اید و می خواهید اطلاعیه ها را بشنوید در حالی که سر و صدای محیط را مسدود می کنید. اکثر این تنظیمات را می توان از طریق برنامه تلفن هوشمند کنترل کرد.

همچنین بخوانید : ده مدل از بهترین هدفون های بی سیم زیر 1 میلیون تومان

راحتی هندزفری بی سیم 

همه ما می دانیم که برخی از تماس های تلفنی می توانند طولانی تر شوند. در این مرحله ، داشتن سری های هندزفری که حداکثر راحتی را ارائه می دهند ، یک مزیت است. گوشی های گوش مانند Samsung Galaxy Bud Live طراحی نوک گوش سیلیکونی را به ارمغان آورده است ، به طوری که می تواند برای مدت طولانی تر در گوش شما قرار بگیرد تا صدایی بهتر داشته باشد.

وزن نیز عامل دیگری است که می تواند راحتی هندزفری بلوتوثی را مختل کند. گوشی های که کمی بیش از حد وزن دارند می توانند به سرعت گوش های شما را خسته کرده یا باعث درد در طولانی مدت شوند.

با این اوصاف ، استفاده از هدفون برای مدت طولانی توصیه نمی شود. توصیه می کنم بعد از فواصل 1 ساعته ،به گوش های خود استراحتدهید.

عمر باتری هندزفری بی سیم

با ظهور هدفون TWS ، سازندگان از قرار دادن باتری در هدفون و کیس حمل هندزفری سود می برند.

بنابراین ، تولیدکنندگان می توانند هدفون شما را سبک وزن نگه داشته و در عین حال طول عمر بالی باتری را به شما ارائه دهند. در این مقاله ، مطمئن شده ایم که باتری کافی را از هندزفری و کیس های آن دریافت می کنید.

هر هدفونی که از لیست ما انتخاب کنید بیش از 4 ساعت باتری برای استفاده مداوم و باتری بیش از 18 ساعت در حالت آماده به کار ارائه می دهد. بسته به میزان استفاده شما ، این آمار برای برقراری تماس های تلفنی بیش از اندازه کافی است که بین 4-7 روز و بیشتر دوام می آورد.

سخن پایانی برای خرید هندزفری بی سیم

 امیدواریم این راهنمای خرید به اندازه کافی آموزنده بوده باشد تا حداقل به شما کمک کند گزینه های خود را محدود کرده و در موردبهترین هندزفری بی سیم برای مکالمه انتخاب مناسبی داشته باشید.

Enter the text or HTML code here

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا