دسته‌بندی نشده

مقاله تست استایل جدید پست های راهنمای خرید

زیر عنوان تست استایل جدید

تسکو به عنوان یکی از برندهای محبوب داخلی در بازار شناخته می شود. این برند به ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب معروف است. اسپیکر های این شرکت هم از این قاعده مستثنی نیستند. ما در این راهنمای خرید ، 3 مدل از بهترین اسپیکر های تسکو که ارزش خرید بالایی دارند را به شما معرفی می کنیم. با ایزی بست همراه باشید.

اسپیکر های بررسی شده

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 23150
 تسکو مدل TS 23150
[icon name=”tag” prefix=”fas”] سبک و قابل حمل

مشاهده در دیجی کالا
اسپیکر دسکتاپ تسکو مدل 2196
تسکو مدل 2196
[icon name=”tag” prefix=”fas”] بهترین دسکتاپ

مشاهده در دیجی کالا
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS1910
 تسکو مدل TS1910
[icon name=”tag” prefix=”fas”] برای جشن و مهمونی

مشاهده در دیجی کالا

بهترین غذاساز پرفروش در آمازون

کیچن اید(KitchenAid) یک شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه آمریکایی است. این برند در بازارهای خارجی بسیار شناخته شده و محبوب است. با تکیه بر کیفیت بالا و طراحی‌های مدرن، کیچن اید تلاش می‌کند تا نیازهای مشتریان را در حوزه آشپزی و آشپزخانه برآورده کند.

غذاساز کیچن اید مدل 5KFP0719EER دارای ویژگی‌های خوبی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. این غذاساز دارای موتور با توان ۲۵۰ وات و دور موتور ۷۵۰ دور در دقیقه است. همچنین دارای پره نرم زن تخم مرغ و خامه، رنده های دیسکی تمام استیل، رنده خلال کن (چیپسی) نازک و ضخیم، رنده با سایز متوسط، محفظه خردکن وکیوم میکس است.

این غذاساز شامل پره همزن و دو رنده دیسکی است که امکان تهیه غذاهای متنوع را فراهم می‌کند.جنس تیغه از استیل ضد زنگ ساخته شده که دوام و کیفیت بالایی دارد .

مزیت دیگر این غذاساز کیچن اید این است که لوازم جانبی آن را می‌توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی بشویید که این امر راحتی و سهولت بیشتری در استفاده به شما می‌دهد.

غذاساز دارای عملکرد دو سرعته است که به شما امکان تنظیم سرعت دلخواه را برای انواع مواد غذایی می‌دهد. بدنه این محصول از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که باعث می‌شود دستگاه سبک و قابل حمل باشد. ظرف خردکن کیچن اید 5KFP0719EER از پلاستیک ساخته شده و مثل بدنه کیفیت بسیار مطلوبی دارد.حجم ظرف خردکن۱.۷ لیتر است و بیشتر مناسب خانواده های کم جمعیت خواهد بود.

با توجه به مشخصات فوق، اگر با قیمت نسبتا بالای آن مشکلی نداشته باشید، غذاساز کیچن اید مدل 5KFP0719EER می تواند به عنوان یک کمک دست همه کاره،جمع و جور و بسیار شیک، در آشپزخانه شما بدرخشد.

مزایا

  • طراحی بسیار شیک و جذاب 
  • فضای زیادی را نمی گیرد 
  • سبک 
  • کیفیت ساخت بدنه،لولا و لوازم جانبی 

معایب

  • موتور 250 وات چندان قوی نیست
  • تعداد عملکرد کم نسبت به قیمت

[icon name=”comment-alt” prefix=”fas”] مشاهده نظرات خریداران 


بهترین غذاساز فیلیپس

غذاساز فیلیپس مدل HR7520 یک ابزار آشپزی کارآمد و قدرتمند است که با امکانات منحصر به فرد خود، تجربه‌ی آشپزی لذت بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. این غذاساز از جنس بدنه‌ی پلاستیکی با کیفیت ساخته شده است و با توان ۸۵۰ وات، قدرت و کارایی بالایی دارد.

با ظرفیت مخلوط کن ۱.۵ لیتری و حجم ظرف خردکن ۲.۱ لیتری، شما می‌توانید مواد خام را به راحتی و با کیفیت بالا آماده کنید. جنس ظرف خردکن مثل بدنه از پلاستیک بوده و به همراه آن یک دیسک رنده، یک دیسک امولسیون کننده، سری آب مرکبات گیری و تیغه خمیر زن ارائه می‌شود.

امکانات ظاهری این مدل شامل پایه ضد لغزش است که ایمنی و استحکام را در هنگام استفاده افزایش می‌دهد. همچنین، جنس پارچ مخلوط کن نیز از پلاستیک ساخته شده است که در عین سبکی، مقاومت و قدرت کافی را دارد.

غذاساز فیلیپس مدل HR7520 دارای دو سرعت قابل تنظیم است که به شما امکان مخلوط کردن مواد با سرعت‌های مختلف را می‌دهد. علاوه بر این، با قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی، نگهداری و تمیزکاری از لوازم آن آسان‌تر می‌شود.در نهایت، تیغه‌های این غذاساز از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند که در درازمدت و با کیفیت بالا کار می‌کنند.

مزایا

  • دارای بیش از 30 عملکرد
  • طراحی زیبا و فانتزی
  • موتور قدرتمند برای هر نوع مواد غذایی 

معایب

  • داغ کردن در استفاده طولانی مدت 

[icon name=”comment-alt” prefix=”fas”] مشاهده نظرات خریداران 


Enter the text or HTML code here

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا