دسته‌بندی نشده

معرفی 5 کرم پودر ایرانی عالی و پرفروش بازار

راهنمای خرید کرم پودر

وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، یکی از اولین محصولاتی که اکثر ما با آن آشنا می‌شویم – به غیر از ریمل و بالم لب رنگی – کرم پودر است. این محصول آرایش صورت برای مبتدیان و حرفه ای های آرایش یکی از اصلی ترین گزینه ها است.این محصولات می‌توانند مایع، پودر و یا کرم باشند.

این محصول در تمام صورت شما استفاده می شود تا پایه ای یکنواخت یا زیرسازی برای بقیه آرایش شما ایجاد کند. آیا زیرسازی و فونداسیون برای آرایش مهم است؟ قطعا! فقط به اسم آن نگاهی بیندازید. این محصول به عنوان پایه ای برای ظاهر آرایش شما عمل می کند. فرمول مناسب می تواند به پوشاندن لکه ها، اصلاح رنگ پوست، محو کردن عیوب و ایجاد یک بوم کلی صاف و یکدست کمک کند.
 کرم پودر وسیله‌ای است که شاید بدون آن آرایش چندان معنایی نداشته باشد؛ یک زیرسازی خوب می‌تواند شما را بسیار زیباتر کند و یک زیرسازی بد نه تنها صورت را مصنوعی نشان می‌دهد بلکه رنگ‌های آرایشی را نیز بدرنگ نشان می‌دهد.
برند های مختلف داخلی و خارجی از کرم پودر ها در بازار به چشم می خورند که در هر دو دسته محصولات خوب و بد و تقلبی (به خصوص برند های خارجی) وجود دارد. آن چه مسلم است محصولات ایرانی قیمت پایین تری نسب به مدل های خارجی دارند از این رو در این پست ایزی بست به معرفی 5 مدل از بهترین کرم پودر های ایرانی که علاوه بر کیفیت ، قیمت های مناسبی نیز دارند میپردازیم. با ما همراه باشید.

کرم پودر تیوبی لانگ لستینگ Spf8 حجم 35 میل مای

کرم پودر تیوبی مای شماره 101

  • شماره رنگ : 101
  • حاوی SPF : بله
  • مناسب برای پوست : روشن-گندمی-برنزه-تیره (قابل انتخاب)
مای یکی از بهترین برند های ایرانی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. این شرکت کسب عنوان برند برتر در حوزه آرایشی و بهداشتی در سال 97 را در کارنامه خود دارد و محصولات آن به سایر کشور ها نیز صادر می شود.
این محصول که به شما کمک کند تا با زیرسازی درست بتوانید چهره‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشید.  در انتخاب کرم پودر به این توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید. تنها می‌خواهید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید. پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما است. و بهترین معیار در نظر داشتن پوست گردن است تا پوست صورت و گردن شما دورنگ متفاوت نداشته باشد و زیباتر به نظر برسید. این کرم پودر مناسب انواع رنگ پوست است. اگر چه ترکیبات محصول فاقد چربی است، اما ماندگاری مناسبی روی پوست دارد.

کرم پودر بادوام مات کالیستا

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt شماره M11

مشاهده این کرم پودر در فروشگاه خانومی

  • حجم : 35 میلی لیتر
  • شماره رنگ : 11
  • مناسب برای : پوست های روشن تا برنزه (قابل انتخاب)
این کرم پودر نیز برای پوشش دهی پوست  بسیار مناسب است. برند کالیستا نیز از برند های محبوب ایرانی در تولید لوازم آرایشی است. بسته این محصول به صورت تیوب پلاستیکی است و حجم آن 35 میلی لیتر می باشد. با مصرف مقداری کمی از آن بر روی پوست ، نتیجه عالی خواهید گرفت.

کرم پودر مات-X-17177 این لی

کرم پودر این لی مدل Invory شماره 10

مشاهده این کرم پودر در فروشگاه خانومی

  • حجم :40 میلی لیتر
  • شماره رنگ : قابل انتخاب
  • مناسب پوست : انواع رنگ پوست

کرم پودر بعدی از برند خوشنام این لی می باشد. این کرم پودر فاقد چربی برای پوست ایده آل است. عدم استفاده از چربی در ترکیبات آن باعث می شود تا پوست شما چرب نشود. ماندگاری و همچنین پوشانندگی این محصول و مقاومت در برابر تعریق و رطوبت نیز بسیار راضی کننده است.


‫کرم پودر مات اسموتینگ شون

کرم پودر شون سری Smoothing Matt شماره S01

‫کرم پودر مات اسموتینگ شون

  • حجم : 30 میلی لیتر
  • شماره رنگ : قابل انتخاب
  • حاوی SPF : بله
  • مناسب برای پوست : انواع پوست
این کرم پودر حاوی SPF علاوه بر یکسان سازی پوست صورت، از آن در برابر اشعه های مضر آفتاب نیز مراقبت می کند. کرم پودر شون حاوی روغن جوانه گندم بوده و برای فاندیشن پوست صورت بسیار مناسب می باشد.

کرم پودر مات پوست چرب بلک دایموند مای

کرم پودر مای شماره MF02 حجم 35 میلی لیتر

مشاهده این کرم پودر در فروشگاه خانومی

  • حجم : 35 میلی لیتر
  • شماره رنگ :قابل انتخاب
  • حاوی SPF :بله
  • مناسب برای پوست : گندمی- روشن- برنزه

این کرم پودر حاوی SPF مای یک انتخاب بسیار مناسب برای پوست های چرب است. این کرم پودر، آبرسان عالی برای پوست صورت بوده و این امر باعث جلوگیری از چروک و پیری زودرس آن می شود. همچنین پوشانندگی و کاور این کرم پودر نیز رضایت بخش و مناسب است.


انواع کرم پودر کدامند؟

۱- کرم‌های مرطوب کننده رنگی:

که علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی مقداری دانه‌های رنگی هم دارند که به پوست رنگ می‌بخشد این کرم برای پوستهای جوان و صاف مناسب است.

۲- فون مایع که رایج‌ترین و محبوب‌ترین شکل کرم پودر است:

زیرا استفاده از آن آسان است و پوشش طبیعی به پوست می‌دهد این کرم‌ها معمولاٌ برای پوستهای نرمال و خشک مناسب هستند و افرادی که پوست چرب دارند باید از نوع بدون چربی (Oil Free) آن استفاده کنند..

۳- کرم پودر:

این کرم‌ها بسیار مرطوب و غنی هستند مخصوصاً مناسب پوستهای خشک می‌باشند و چون بافت تقریباً سنگین دارند باید شما مطمئن شوید که خوب جذب پوست شده برای این کار از یک اسفنج مرطوب کمک بگیرید.

۴- کرم پودر فشرده یا پنکیک:

این کرم قدرت پوشش بیشتری دارد معمولاً به شکل پودر فشرده شده و به دو صورت چرب و خشک موجود است و استفاده آن معمولاً به کمک اسفنج می‌باشد که روی آن در نظر گرفته شده است.

۵- پن استیک

این کرم پودر دارای بافت سنگین می‌باشد و ب برای پوشش معایب پوستی و سرخی زخم سیار مناسب می‌باشد. مقداری از آن را روی محل می‌گذاریم و با یک اسفنج محو می‌کنیم.

کرم پودر خوب کدام است

به دنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد و بعد از این تکنیک‌های آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید. این ماده آرایشی مهم‌ترین وسیله آرایشی در کیف شماست. با استفاده از یک کرم پودر خوب (کانسیلر) براحتی می‌توانید جوش‌ها و لکه‌های پوستیتان را بپوشانید. البته کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی‌شود. این ماده آرایشی می‌تواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه در چهره شما آثار بی‌خوابی دیده میشود یک کرم پودر خوب می‌تواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند.

مشاهده پر فروش ترین کرم پودر ها

مشاهده ارزان ترین کرم پودر ها

Enter the text or HTML code here

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا